چگونه برای جلوگیری از دیابت و بهبود دیابت
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای جلوگیری از دیابت و بهبود دیابت

امروزه دیابت به اپیدمی جهانی تبدیل شده است، مردم بیشتر و بیشتر تحت تأثیر دیابت قرار می گیرند و کیفیت زندگی فقیر زندگی می کنند. پس باید ریسک و عوارض دیابت را بدانیم، سپس می توانیم اقدامات احتیاطی بیشتری برای اجتناب از آن یا بهبود آن انجام دهیم.
جلوگیری از دیابت
دیابت یک بیماری قابل پیشگیری و درمان است. مطالعات نشان داده اند که معمولا از 7 سال پس از گلوکز خون پس از پیدایش به دیابت تشخیص داده می شود. افزایش اولیه گلوکز خون پس از پریودنتال اغلب درمان نمی شود، تا زمانی که تغییرات در عادات غذایی و شیوه زندگی سبب بازگشت قند خون به حالت طبیعی شود. این نشان می دهد که پیشگیری از ابتلا به دیابت بسیار امیدوار کننده است و افراد بدون دیابت ممکن است دیابتی نباشند. اگر چه سطح طب مدرن می تواند بیماران مبتلا به دیابت را به علت دیابت دچار آسیب یا دیررس کند اما درمان هنوز بسیار دشوار است. بنابراین، پیشگیری هنوز مهم ترین است. با توجه به پیشگیری از دیابت، کارشناسان مربوطه "چهار امتیاز" را پیشنهاد دادند:
1، "بیشتر برای دانستن"
این پیشگیری دانش است. دریافت آموزش بهداشت و یادگیری دانش دیابت. چه چیزی بیشتر است؟ لازم است بدانید که آیا خانواده دارای سابقه دیابت است، اما همچنین می دانیم که اقدامات پیشگیری و کنترل، و همچنین از طریق آزمون معمول برای دانستن سطح قند خون خود.
2، "خوردن کمتر"
این پیشگیری از رژیم غذایی است. "کمتر" چیست؟ این است که اتاق را برای خوردن بگذارید. به اندازه کافی برای رفع اشتها کافی نیست. رژیم غذایی به عنوان نور به عنوان ممکن، کم چرب، کم قند، خوردن بیشتر ماهی، سبزیجات، قارچ سیاه، سیر، چای و غیره. کاهش مصرف چربی، افزایش فیبر غذایی، جلوگیری از تشکیل عوامل مستعد کننده مانند چاقی و هیپرلیپیدمی. افراد مبتلا به عوامل خطر چاقی به کنترل وزن، دور کمر، دور کمر و نسبت دور کمر توجه دارند.
3، "ورزش مناسب"
این پیشگیری از ورزش است. ورزش می تواند بافت چربی را کاهش دهد و حساسیت سلول ها را به انسولین افزایش دهد و خطر ابتلا به دیابت انسولین غیر وابسته را کاهش دهد. ورزش مناسب همچنین می تواند عملکرد قلبی و ریه را کاهش داده و ویسکوزیته خون را کاهش دهد. در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است که افرادی که به طور منظم ورزش را انجام می دهند 20٪ کمتر از کسانی است که در ورزش با سن خود شرکت نمی کنند. اغلب در کمپین "عرق و نفس"، ترجیحا حداقل نیم ساعت در روز، حداقل 5 بار در هفته، شرکت می کنند.
4، "آرامش"
این پیشگیری روانشناختی است. اجتناب از آسیب ذهنی، بهبود استرس روانی، به منظور اطمینان از ترشح طبیعی انسولین.
5. ترک سیگار، محدود کردن الکل و اطمینان از خواب.
افراد مبتلا به ویسکوزیته خون بالا باید سیگار را ترک کنند، زیرا سیگار کشیدن می تواند باعث کاهش رگ های خونی شود، ویسکوزیته خون افزایش می یابد.
طبق اطلاعات فوق ما می توانیم درمان لازم را برای ترویج وضعیت دیابت ما انجام دهیم، اما تنها مصرف بعضی از داروهای غربی به اندازه کافی برای درمان آن نیست، ما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین طبیعی را در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، که موثر است به بیماران بدون هیچ عوارض جانبی. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری در مورد آن کسب کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 

https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: